Kód: 04708877
From 1900 to 1960, the introduction and development of four so-called urbanizing technologies-the telephone, automobile, radio, and electric light and power-transformed the rural United States. But did these new technologies revol ... celý popis
1869 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 187 bodů
From 1900 to 1960, the introduction and development of four so-called urbanizing technologies-the telephone, automobile, radio, and electric light and power-transformed the rural United States. But did these new technologies revolutionize rural life in the ways modernizers predicted? And how exactly-and with what levels of resistance and acceptance-did this change take place? In Consumers in the Country Ronald R. Kline, avoiding the trap of technological determinism, explores the changing relationships among the Country Life professionals, government agencies, sales people, and others who promoted these technologies and the farm families who largely succeeded in adapting them to rural culture.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Humanities History History: specific events & topics
1869 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )