Consumers and Cross-Cultural Values / Nejlevnější knihy
Consumers and Cross-Cultural Values

Kód: 06826720

Consumers and Cross-Cultural Values

Autor Yonathan Alemu

Many believe this is the time where by the influence of global media and communication technologies promoting western values along with are omnipresent.However, for some, this remains a contested and make-believe thought defying t ... celý popis

1243


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 3-5 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Consumers and Cross-Cultural Values

Nákupem získáte 124 bodů

Anotace knihy

Many believe this is the time where by the influence of global media and communication technologies promoting western values along with are omnipresent.However, for some, this remains a contested and make-believe thought defying the influence of local/ indigenous values on the consumers''behaviour.This work tries to unveil how a native Ethiopian audiences respond to commercials promoting local and western values: and also tries to explore the major factors on play impacting their patterns of behavior in decision-making.

Parametry knihy

1243

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: