Kód: 06678569
Marketing and consumer research has traditionally conceptualized consumers as individuals- who exercise choice in the marketplace as individuals not as a class or a group. This title offers an overview of the area that has been de ... celý popis
1851 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 185 bodů
Marketing and consumer research has traditionally conceptualized consumers as individuals- who exercise choice in the marketplace as individuals not as a class or a group. This title offers an overview of the area that has been defined as 'cultures of consumption' - consumption microcultures, brand cultures, brand tribes, and brand communities.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques
1851 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )