Consumer Tribes / Nejlevnější knihy
Consumer Tribes

Kód: 10043266

Consumer Tribes

Autor Avi Shankar, Bernard Cova, Robert Kozinets

Marketing and consumer research has traditionally conceptualized consumers as individuals- who exercise choice in the marketplace as individuals not as a class or a group. However an important new perspective is now emerging that ... celý popis

4752


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Consumer Tribes

Nákupem získáte 475 bodů

Anotace knihy

Marketing and consumer research has traditionally conceptualized consumers as individuals- who exercise choice in the marketplace as individuals not as a class or a group. However an important new perspective is now emerging that rejects the individualisti

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

4752

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: