Consumer Preference and Service Quality Provided by Hotels in Gujarat / Nejlevnější knihy
Consumer Preference and Service Quality Provided by Hotels in Gujarat

Kód: 02208275

Consumer Preference and Service Quality Provided by Hotels in Gujarat

Autor Nandish Upadhyay, Karishma Patel

This research is all about what consumer expect before preferring any hotels and how he/she feels satisfied to being there. Perception and actual service quality provided by hotels in GUJARAT. And GAP between offered and provided ... celý popis

1489


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 3-5 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Consumer Preference and Service Quality Provided by Hotels in Gujarat

Nákupem získáte 149 bodů

Anotace knihy

This research is all about what consumer expect before preferring any hotels and how he/she feels satisfied to being there. Perception and actual service quality provided by hotels in GUJARAT. And GAP between offered and provided service quality. For conducting this research researcher has considered different cities and types of hotels to understand the scenario. It will have to analyze and understand consumer preference and behavior.

Parametry knihy

1489

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: