Consumer Expectations / Nejlevnější knihy
Consumer Expectations

Kód: 20360458

Consumer Expectations

Autor Curtin, Richard Thomas (University of Michigan, Ann Arbor)

Richard Curtin has directed the University of Michigan's consumer sentiment surveys for more than four decades. His analyses of recent trends in consumer expectations are regularly covered in the worldwide press. In this book, Cu ... celý popis

4440


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Consumer Expectations

Nákupem získáte 444 bodů

Anotace knihy

Richard Curtin has directed the University of Michigan's consumer sentiment surveys for more than four decades. His analyses of recent trends in consumer expectations are regularly covered in the worldwide press. In this book, Curtin presents a new theory of expectations, consistent with both micro data observations and macro environment.

Parametry knihy

4440

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: