Kód: 06319764
An introduction to consumerism. It encourages students to appreciate the world of markets and to clarify their personal priorities for decision-making as it discusses the fundamentals of markets, consumer choice, financial assessm ... celý popis
1701 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 170 bodů
An introduction to consumerism. It encourages students to appreciate the world of markets and to clarify their personal priorities for decision-making as it discusses the fundamentals of markets, consumer choice, financial assessment, risk avoidance and other topics.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Social issues & processes
1701 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )