Consumer Culture Theory / Nejlevnější knihy
Consumer Culture Theory

Kód: 13594854

Consumer Culture Theory

Autor Nil Ozcaglar-Toulouse, Diego Rinallo, Russell Belk

The chapters in this volume are selected from the best papers presented at the 11th Annual Consumer Culture Theory Conference held in Lille, France in July 2016. They represent the cutting edge in qualitative consumer research. ... celý popis

5017


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Consumer Culture Theory

Nákupem získáte 502 bodů

Anotace knihy

The chapters in this volume are selected from the best papers presented at the 11th Annual Consumer Culture Theory Conference held in Lille, France in July 2016. They represent the cutting edge in qualitative consumer research.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Social issues & processes

5017

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: