Consumer culture in Purchase context / Nejlevnější knihy
Consumer culture in Purchase context

Kód: 07174085

Consumer culture in Purchase context

Autor Atieh Bathaee

This book presents a newly-developed scale measuring Consumer Culture in Purchase-Consumption context. Following cross-cultural methodology in Germany and Iran, researcher analyzes the plausible effects of seven cultural dimension ... celý popis

2432


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Consumer culture in Purchase context

Nákupem získáte 243 bodů

Anotace knihy

This book presents a newly-developed scale measuring Consumer Culture in Purchase-Consumption context. Following cross-cultural methodology in Germany and Iran, researcher analyzes the plausible effects of seven cultural dimensions on main behaviors of consumer: Anticipated regret, Variety-seeking and Quality-consciousness. Contextual elements were included in the model to declare the differences in behaviors of consumers within the two countries of Germany and Iran.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

2432

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: