Kód: 04908699
The second edition of Consumer Culture brings this successful introductory textbook right up-to-date. Celia Lury examines the rise of consumer culture and the changing relations between the production and consumption of consumer g ... celý popis
1965 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 197 bodů
The second edition of Consumer Culture brings this successful introductory textbook right up-to-date. Celia Lury examines the rise of consumer culture and the changing relations between the production and consumption of consumer goods, including new material on branding and the rise of ethical consumption.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Cultural studies
1965 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )