Kód: 06427299
Introduces concepts of corporate environmental responsibility and individual environmental responsibility, identify their key indicants, and offer evidence of robust relationships between them. This book examines consumer acceptan ... celý popis
3543 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 354 bodů
Introduces concepts of corporate environmental responsibility and individual environmental responsibility, identify their key indicants, and offer evidence of robust relationships between them. This book examines consumer acceptance of Mobile learning by proposing and extending the theory of reasoned action.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management
3543 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )