Conducting Focus Groups for Business and Management Students / Nejlevnější knihy
Conducting Focus Groups for Business and Management Students

Kód: 16444546

Conducting Focus Groups for Business and Management Students

Autor Caroline J. Oates, Panayiota J. Alevizou

This concise and practical guide explores the use of focus groups as a method for conducting research in a business and management Masters dissertation.

2073


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Conducting Focus Groups for Business and Management Students

Nákupem získáte 207 bodů

Anotace knihy

This concise and practical guide explores the use of focus groups as a method for conducting research in a business and management Masters dissertation.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Research & information: general Research methods: general

2073

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: