Comunicació empresarial i atenció al client / Nejlevnější knihy
Comunicació empresarial i atenció al client

Kód: 12978958

Comunicació empresarial i atenció al client

Se recogen las claves necesarias para comprender las característicasde un proceso comunicativo eficaz en el ámbito de la empresa, poniendo en valor la necesidad de integrar la comunicación bien planificada en toda la organización. ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Comunicació empresarial i atenció al client

Anotace knihy

Se recogen las claves necesarias para comprender las característicasde un proceso comunicativo eficaz en el ámbito de la empresa, poniendo en valor la necesidad de integrar la comunicación bien planificada en toda la organización. Edición en catalán

Parametry knihy


Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: