Competitive Strategy for Media Firms / Nejlevnější knihy
Competitive Strategy for Media Firms

Kód: 06738374

Competitive Strategy for Media Firms

Autor Sylvia M. Chan-Olmsted

This volume provides a thorough review of current concepts and practices in the areas of strategic management, branding, and conglomerization in the electronic media industry. For researchers, scholars, and students in media econo ... celý popis

1400


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Competitive Strategy for Media Firms

Nákupem získáte 140 bodů

Anotace knihy

This volume provides a thorough review of current concepts and practices in the areas of strategic management, branding, and conglomerization in the electronic media industry. For researchers, scholars, and students in media economics and management and business.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

1400

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: