Communication Strategies for Administrative Professionals: How to Communicate What You Can Do, Can't Do, Will Do, Won't Do, Need and Want / Nejlevnější knihy
Communication Strategies for Administrative Professionals: How to Communicate What You Can Do, Can't Do, Will Do, Won't Do, Need and Want

Kód: 18394739

Communication Strategies for Administrative Professionals: How to Communicate What You Can Do, Can't Do, Will Do, Won't Do, Need and Want

Autor Karen Porter

Do you know how to ask for AND GET what you want or need in your administrative assistant or executive assistant job, role, and career? Would you like to know how to better communicate what you can do, can't do, will do, won't do, ... celý popis

301


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Communication Strategies for Administrative Professionals: How to Communicate What You Can Do, Can't Do, Will Do, Won't Do, Need and Want

Nákupem získáte 30 bodů

Anotace knihy

Do you know how to ask for AND GET what you want or need in your administrative assistant or executive assistant job, role, and career? Would you like to know how to better communicate what you can do, can't do, will do, won't do, need and want in the w

Parametry knihy

301

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: