Communicating Strategy / Nejlevnější knihy
Communicating Strategy

Kód: 04621909

Communicating Strategy

Autor Phil Jones

Generally (according to research) only 5 percent of employees understand their organization's strategy. If only 5 percent of your organization understand your strategy...whose strategy are the other 95 percent implementing? Phil J ... celý popis

1812

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Communicating Strategy

Nákupem získáte 181 bodů

Anotace knihy

Generally (according to research) only 5 percent of employees understand their organization's strategy. If only 5 percent of your organization understand your strategy...whose strategy are the other 95 percent implementing? Phil Jones', "Communicating Strategy" is designed to help you communicate your strategy in a compelling and effective way, and dramatically improve implementation and the resulting outcomes. It provides a clear framework for building a communication plan as well as practical information, techniques, tools, tips and exercises that can be applied to explain and deliver a complete and coherent message.There is guidance on how to identify likely obstacles to change and how the psychology behind your story - and the language you use - can help create change champions; as well as details of how to use metaphor, quotations and imagery to paint a vivid picture. The author also explores the reasons why your organization's structure, processes and culture may stifle your story and the steps you can take to align each of these to the strategy. This is an exceptional book that includes elements of organizational theory, human psychology and good, straightforward common sense. If you believe that people will do a better job if they understand what you are thinking and what you want, this book is for you.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

1812

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: