Commercial Management of Projects - Defining the Discipline / Nejlevnější knihy
Commercial Management of Projects - Defining the Discipline

Kód: 01240733

Commercial Management of Projects - Defining the Discipline

Autor David Lowe

This is the first book to establish a theoretical framework for commercial management. It argues that managing the contractual and commercial issues of projects - from project inception to completion - is vital in linking operatio ... celý popis

4916


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Commercial Management of Projects - Defining the Discipline

Nákupem získáte 492 bodů

Anotace knihy

This is the first book to establish a theoretical framework for commercial management. It argues that managing the contractual and commercial issues of projects - from project inception to completion - is vital in linking operations at the project level and the multiple projects (portfolios/ programmes) level to the corporate core of a company. The book focuses on commercial management within the context of project oriented organisations, for example: aerospace, construction, IT, pharmaceutical and telecommunications - in the private and public sectors. By bringing together contributions from leading researchers and practitioners in commercial management, it presents the state-of-the-art in commercial management covering both current research and best practice. Commercial Management of Projects: defining the discipline covers the external milieu (competition, culture, procurement systems); the corporate milieu (corporate governance, strategy, marketing, trust, outsourcing); the projects milieu (management of uncertainty, conflict management and dispute resolution, performance measurement, value management); and the project milieu (project governance, contract management, bidding, purchasing, logistics and supply, cost value reconciliation). Collectively the chapters constitute a step towards the creation of a body of knowledge and a research agenda for commercial management.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

4916

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: