Kód: 06318385
Examines consumer culture and race in the United States from 1893-1933 as they were manifested in advertising, literary texts, mass culture, and the public events of the period. This book proves that - in America - advertising, pu ... celý popis
1098 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 110 bodů
Examines consumer culture and race in the United States from 1893-1933 as they were manifested in advertising, literary texts, mass culture, and the public events of the period. This book proves that - in America - advertising, publicity, and the development of the modern economy cannot be understood apart from the question of race.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Social groups
1098 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )