Color Code: Graphic Design, Branding and Identity / Nejlevnější knihy
Color Code: Graphic Design, Branding and Identity

Kód: 21204254

Color Code: Graphic Design, Branding and Identity

Autor Wang Shaoqiang

Color has multiple functions that differ from those of other design elements as shape, texture and form as it is able to awake multiple feelings and emotions to audiences in communication. Each of the international case studies in ... celý popis

1112


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-14 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Color Code: Graphic Design, Branding and Identity

Nákupem získáte 111 bodů

Anotace knihy

Color has multiple functions that differ from those of other design elements as shape, texture and form as it is able to awake multiple feelings and emotions to audiences in communication. Each of the international case studies included in the book demonst

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině The arts Industrial / commercial art & design Graphic design

1112

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: