Kód: 06426557
In various circumstances, television advertisements affect children of different age and gender groups in terms of consumption. This book examines research which highlights the effects of television advertisements on primary schoo ... celý popis
1899 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 190 bodů
In various circumstances, television advertisements affect children of different age and gender groups in terms of consumption. This book examines research which highlights the effects of television advertisements on primary school age children and helps to understand their attitude towards advertisements.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Social groups
1899 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )