Charity Affiliation: Uncovering a New Key Variable for Cause-Related Marketing / Nejlevnější knihy
Charity Affiliation: Uncovering a New Key Variable for Cause-Related Marketing

Kód: 16866170

Charity Affiliation: Uncovering a New Key Variable for Cause-Related Marketing

Autor Carolanne Kuntz Azan D B a

Charity Affiliation: Uncovering a New Key Variable for Cause-Related Marketing The research conducted for this book indicates the presence of a relationship between charity affiliation and consumer purchase preference for Cause-R ... celý popis

568


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Charity Affiliation: Uncovering a New Key Variable for Cause-Related Marketing

Nákupem získáte 57 bodů

Anotace knihy

Charity Affiliation: Uncovering a New Key Variable for Cause-Related Marketing The research conducted for this book indicates the presence of a relationship between charity affiliation and consumer purchase preference for Cause-Relate

Parametry knihy

568

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: