Channel Distribution Strategies - An Assessment / Nejlevnější knihy
Channel Distribution Strategies - An Assessment

Kód: 02995729

Channel Distribution Strategies - An Assessment

Autor S. Gnanasaranya

The book has focused on management functional concepts particularly Production and Marketing functions. It has explored concepts on optimum utilization of resources in production, channel distribution and the effectiveness of the ... celý popis

1379


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Channel Distribution Strategies - An Assessment

Nákupem získáte 138 bodů

Anotace knihy

The book has focused on management functional concepts particularly Production and Marketing functions. It has explored concepts on optimum utilization of resources in production, channel distribution and the effectiveness of the study unit. The study has analyzed the Product Mix for knowing production functions of the firm. It has also analyzed the channel distribution strategies which was practiced by the firm for knowing the effectiveness of the channels. The firm has earned more profit and get services through Indirect channel than Direct channel. Thus the study has concluded that the Indirect channel was more effective than the Direct channel.

Parametry knihy

1379

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: