Changing Play: Play, media and commercial culture from the 1950s to the present day / Nejlevnější knihy
Changing Play: Play, media and commercial culture from the 1950s to the present day

Kód: 01327436

Changing Play: Play, media and commercial culture from the 1950s to the present day

Autor Jackie Marsh

The aim of this book is to offer an informed account of changes in the nature of the relationship between play, media and commercial culture in England through an analysis of play in the 1950s/60s and the present day. ... celý popis

1159


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Changing Play: Play, media and commercial culture from the 1950s to the present day

Nákupem získáte 116 bodů

Anotace knihy

The aim of this book is to offer an informed account of changes in the nature of the relationship between play, media and commercial culture in England through an analysis of play in the 1950s/60s and the present day.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Social groups

1159

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: