Changing Forever / Nejlevnější knihy
Changing Forever

Kód: 06313026

Changing Forever

Autor Carl F. Frost

Do Motorola, Herman Miller, and the Donnelly corporations share a secret of business? Without a doubt, it is the ability to continually change - their "only hope for survival and success" - change based on a participatory manageme ... celý popis

798

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Changing Forever

Nákupem získáte 80 bodů

Anotace knihy

Do Motorola, Herman Miller, and the Donnelly corporations share a secret of business? Without a doubt, it is the ability to continually change - their "only hope for survival and success" - change based on a participatory management style, often referred to as the Scanlon Plan. By adopting the four principles of the Scanlon Plan - identity, participation, equity, and managerial competence - these corporations have succeeded where others have failed. Changing Forever builds on the forty years of research, experience and development that have gone into the Scanlon Plan. Documenting fully the principles and processes of the Scanlon Plan, Carl Frost gives the reader a clear view of how the plan works and how it can be adapted to suit the needs of businesses, large and small. The conclusions of his research are not surprising: with implementation of the four basic principles of the Scanlon Plan comes an optimal synergistic relationship between all employees and management.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Organizational theory & behaviour

798



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: