Change durch Co-Creation / Nejlevnější knihy
Change durch Co-Creation

Kód: 20479759

Change durch Co-Creation

Autor Hans-Werner Bormann, Marcus Benfer, Gabriela Bormann

Mit diesem Buch erhalten Sie das E-Book inklusive! Gemeinsam zum Erfolg Es ist eine erschreckende Zahl: Über zwei Drittel aller Veränderungsprojekte scheitern. Was läuft da schief? Darauf hat das Autorentrio eine deutliche Antwort ... celý popis

1133

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tento titul ještě dnes
  1. Objednejte titul a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na titul, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Titul zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění titulu

Informovat o naskladnění titulu


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile titul naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile titul naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o titulu Change durch Co-Creation

Nákupem získáte 113 bodů

Anotace titulu

Mit diesem Buch erhalten Sie das E-Book inklusive! Gemeinsam zum Erfolg Es ist eine erschreckende Zahl: Über zwei Drittel aller Veränderungsprojekte scheitern. Was läuft da schief? Darauf hat das Autorentrio eine deutliche Antwort und verspricht: Mit ihren Methoden steigern sie den Erfolg von Change-Prozessen um 100 Prozent. Denn wer Veränderungsprozesse umsetzen will, muss sich die Mühe machen, das eigene Unternehmen und seine individuelle Kultur zu durchschauen. Das gelingt am besten mit Co-Creation, indem man Führungskräfte und Mitarbeiterinnen und Mitarbeiter intensiv miteinbezieht. Mit diesem Buch werden Managerinnen und Manager künftig jede Art von Veränderungsvorhaben unabhängig von normativen Managementkonzepten und strategischer Ausrichtung erfolgreicher und nachhaltiger umsetzen können.

Parametry titulu

Zařazení titulu Knihy v němčině Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Werbung, Marketing

1133

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: