Chancen und Risiken von Pop-up Stores als Marketinginstrument / Nejlevnější knihy
Chancen und Risiken von Pop-up Stores als Marketinginstrument

Kód: 24038030

Chancen und Risiken von Pop-up Stores als Marketinginstrument

Autor Robin Pfeiffer

Bachelorarbeit aus dem Jahr 2018 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 2,0, Hochschule f r Technik und Wirtschaft Berlin, Sprache: Deutsch, Abstract: Der station re deu ... celý popis

1334


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Chancen und Risiken von Pop-up Stores als Marketinginstrument

Nákupem získáte 133 bodů

Anotace knihy

Bachelorarbeit aus dem Jahr 2018 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 2,0, Hochschule f r Technik und Wirtschaft Berlin, Sprache: Deutsch, Abstract: Der station re deutsche Einzelhandel steht v

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v němčině Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Einzelne Wirtschaftszweige, Branchen

1334

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: