Chain Reactions: How to Create Massive Customer Loyalty and Profits Using Customer Experience Management / Nejlevnější knihy
Chain Reactions: How to Create Massive Customer Loyalty and Profits Using Customer Experience Management

Kód: 17295353

Chain Reactions: How to Create Massive Customer Loyalty and Profits Using Customer Experience Management

Autor John Weisenberger

All businesses sell just one thing: Reactions. The reactions you create are your product. And as soon as you begin to see your business as a chain reaction making machine, you'll begin to think about your business and its operatio ... celý popis

407


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Chain Reactions: How to Create Massive Customer Loyalty and Profits Using Customer Experience Management

Nákupem získáte 41 bodů

Anotace knihy

All businesses sell just one thing: Reactions. The reactions you create are your product. And as soon as you begin to see your business as a chain reaction making machine, you'll begin to think about your business and its operations differently. In Chain R

Parametry knihy

407

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: