Campaigning to the New American Electorate / Nejlevnější knihy
Campaigning to the New American Electorate

Kód: 04718824

Campaigning to the New American Electorate

Autor Marisa A. Abrajano

Compares the campaign efforts used to target Latinos with those directed at the rest of the electorate and focuses on televised Spanish and English-language advertising developed for the 2000 and 2004 presidential elections, as we ... celý popis

667


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Campaigning to the New American Electorate

Nákupem získáte 67 bodů

Anotace knihy

Compares the campaign efforts used to target Latinos with those directed at the rest of the electorate and focuses on televised Spanish and English-language advertising developed for the 2000 and 2004 presidential elections, as well as for dozens of congressional and statewide contests from 2000-2004. The author's research reveals exposure to these televised political ads indeed impacts whether Latinos turn out to vote and, if so, for whom they vote.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Politics & government Political structure & processes

667

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: