Campaign 2000 / Nejlevnější knihy
Campaign 2000

Kód: 04905225

Campaign 2000

Autor William L. Benoit, John P. McHale, Glenn J. Hansen, P. M. Pier, John P. McGuire

Campaign 2000 applies the functional theory of political campaign discourse-analyzing how messages acclaim, attack, or defend-to several different forms of campaign communication in the 2000 U.S. presidential primary and general e ... celý popis

4062


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Campaign 2000

Nákupem získáte 406 bodů

Anotace knihy

Campaign 2000 applies the functional theory of political campaign discourse-analyzing how messages acclaim, attack, or defend-to several different forms of campaign communication in the 2000 U.S. presidential primary and general election. These forms include political advertisements on television and radio, debates, television talk show appearances, campaign web pages, and convention speeches by candidates and their spouses. The authors also look at the election outcomes and explore lessons to apply to future campaign discourse.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Politics & government Political structure & processes

4062

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: