Call Center Savvy / Nejlevnější knihy
Call Center Savvy

Kód: 06674001

Call Center Savvy

Autor Keith Dawson

States that call centers are not just places where calls arrive, but a strategic business asset, the core of your business' customer relationship strategy. This book offers an exploration of how the call center works, how it fits ... celý popis

1037


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Call Center Savvy

Nákupem získáte 104 bodů

Anotace knihy

States that call centers are not just places where calls arrive, but a strategic business asset, the core of your business' customer relationship strategy. This book offers an exploration of how the call center works, how it fits into the big picture, what the future holds, and how new technologies affect operations.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Computing & information technology Computer networking & communications

1037

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: