Business of Scholarly Publishing / Nejlevnější knihy
Business of Scholarly Publishing

Kód: 25689922

Business of Scholarly Publishing

Autor Greco, Albert N. (Professor of Marketing, Gabelli School of Business, Professor of Marketing, Gabelli School of Business, Fordham University)

The financial, technological, and institutional challenges facing scholarly presses are more critical now than they have ever been. Sales channels have narrowed, costs have risen, and technological change and the push toward open ... celý popis

1458


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 9-13 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Business of Scholarly Publishing

Nákupem získáte 146 bodů

Anotace knihy

The financial, technological, and institutional challenges facing scholarly presses are more critical now than they have ever been. Sales channels have narrowed, costs have risen, and technological change and the push toward open access have drastically ch

Parametry knihy

1458



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: