Business Model for Entrepreneurship / Nejlevnější knihy
Business Model for Entrepreneurship

Kód: 04743307

Business Model for Entrepreneurship

Autor Thierry Verstraete, Estele Jouison-Laffitte

This book takes an original approach to business models and entrepreneurship, resulting from a durable involvement with entrepreneurs and from experiments combining theory and practice. The authors present the generation, remuner ... celý popis

3595

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Business Model for Entrepreneurship

Nákupem získáte 360 bodů

Anotace knihy

This book takes an original approach to business models and entrepreneurship, resulting from a durable involvement with entrepreneurs and from experiments combining theory and practice. The authors present the generation, remuneration, and sharing business model, which relates to the value generation, its remuneration and the sharing of this remuneration. They also outline the role and the central place of the business model within the entrepreneurial process; the theoretical bases - conventions theory, resource based view and stakeholder theory - and the construction of the GRS model; the experiments conducted within teaching, practical, and theoretical frameworks; and the contribution of the business model to a theory of entrepreneurship theory. The book explains why the business model can be useful for entrepreneurs and why it is relevant to set it in place during the entrepreneurial process. Students and researchers who are interested in entrepreneurship will find this an important resource for developing a new business. Management coaches, often interested in the most recent developments of management research, will have no difficulty moving between the theory and practice set out in this book. Finally, curious entrepreneurs will read this study not to seek immediate solutions to a problem but to reflect on the topics addressed here that show that the business model is not just a fashion but is highly useful.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Entrepreneurship

3595

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: