Brands of Faith / Nejlevnější knihy
Brands of Faith

Kód: 06673203

Brands of Faith

Autor Mara Einstein

Argues that - in order to compete effectively, faiths have had to become brands. This book shows how religious branding has expanded to create a blended world of commerce and faith, where the sacred becomes secular and the secular ... celý popis

1460


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Brands of Faith

Nákupem získáte 146 bodů

Anotace knihy

Argues that - in order to compete effectively, faiths have had to become brands. This book shows how religious branding has expanded to create a blended world of commerce and faith, where the sacred becomes secular and the secular sacred. It contains a series of case studies of faith brands and explores the significance of branded church courses.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Humanities Religion & beliefs Religion: general

1460

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: