Brands / Nejlevnější knihy
Brands

Kód: 06673198

Brands

Autor Marcel Danesi

Deals with brands and brand identity, outlining their historical origins and their increasing centrality in consumer culture. This work introduces: the origins of brands; naming and brand image; how semiotic theory can be used to ... celý popis

1390


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Brands

Nákupem získáte 139 bodů

Anotace knihy

Deals with brands and brand identity, outlining their historical origins and their increasing centrality in consumer culture. This work introduces: the origins of brands; naming and brand image; how semiotic theory can be used to analyze brand image; brands and consumer culture; advertising campaigns; and the anti-brand movement.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies

1390

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: