Branding and Identity / Nejlevnější knihy
Branding and Identity

Kód: 09545290

Branding and Identity

Autor Katy Lee

Following our successful first and second volumes of Touch Branding, this third volume does not only highlight design elements and styles of brands, but also emphasizes more on the branding process and the extensive use of brandin ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Branding and Identity

Anotace knihy

Following our successful first and second volumes of Touch Branding, this third volume does not only highlight design elements and styles of brands, but also emphasizes more on the branding process and the extensive use of branding in real life. This book collects the latest branding design works from brilliant designers and design studios worldwide, classified and sorted according to different industries which the relevant brands belonging to, with detailed description of the cases. The rich diversity of branding design works provides not only a visual feast to the readers, but also a great catalyst for gaining inspiration in brand design and innovation.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině The arts Industrial / commercial art & design Graphic design

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: