Brand Medicine / Nejlevnější knihy
Brand Medicine

Kód: 04600299

Brand Medicine

Autor Tom Blackett, Rebecca Robins

As governments seek to mitigate the cost of state subsidized healthcare, branding in the pharmaceutical industry has become a critical issue. Drugs companies must change their methods of communication and distribution focusing mor ... celý popis

1665


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Brand Medicine

Nákupem získáte 167 bodů

Anotace knihy

As governments seek to mitigate the cost of state subsidized healthcare, branding in the pharmaceutical industry has become a critical issue. Drugs companies must change their methods of communication and distribution focusing more on their direct relationship with the consumer. This requires fundamental changes in consumer behaviour, access to information, freedom of choice and value for money. Brands and brand values will play a leading role in this process, as has been seen with products such as Prozac and Viagra. This book by Interbrand Newell and Sorrell provides thinking on branding for the pharmaceutical industry and lessons for anyone involved in brand development and management.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Manufacturing industries

1665

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: