Kód: 04238458
This title outlines and demonstrates basic logo and branding design guidelines and rules through 100 principles including the elements of a successful graphic identity, identity programs and brand identity, and all the various str ... celý popis
839 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 84 bodů
This title outlines and demonstrates basic logo and branding design guidelines and rules through 100 principles including the elements of a successful graphic identity, identity programs and brand identity, and all the various strategies and elements involved.
Zařazení knihy Knihy v angličtině The arts Industrial / commercial art & design Graphic design
839 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )