Brand Hollywood / Nejlevnější knihy
Brand Hollywood

Kód: 04070939

Brand Hollywood

Autor Paul Grainge

Branding has become central to the modern blockbuster economy. In a wide-ranging analysis focusing on companies such as Disney, Dolby, Paramount, New Line and, in particular, Warner Bros, this title provides examination of the wil ... celý popis

1550


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Brand Hollywood

Nákupem získáte 155 bodů

Anotace knihy

Branding has become central to the modern blockbuster economy. In a wide-ranging analysis focusing on companies such as Disney, Dolby, Paramount, New Line and, in particular, Warner Bros, this title provides examination of the will-to-brand in the contemporary movie business.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

1550

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: