Brand-Driven City Building and the Virtualizing of Space / Nejlevnější knihy
Brand-Driven City Building and the Virtualizing of Space

Kód: 02338655

Brand-Driven City Building and the Virtualizing of Space

Autor Alexander Gutzmer

This book is an investigation of the cultural phenomenon of branding and its transformational effects on the contemporary spatial - and urban - reality. It develops a novel understanding of the rationale behind the construction of ... celý popis

4989


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Brand-Driven City Building and the Virtualizing of Space

Nákupem získáte 499 bodů

Anotace knihy

This book is an investigation of the cultural phenomenon of branding and its transformational effects on the contemporary spatial - and urban - reality. It develops a novel understanding of the rationale behind the construction of large-scale architectu

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině The arts Architecture Landscape art & architecture

4989

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: