Brand Development for Bangladeshi Restaurant Brand / Nejlevnější knihy
Brand Development for Bangladeshi Restaurant Brand

Kód: 42071759

Brand Development for Bangladeshi Restaurant Brand

This report examined many of the key factors to becoming a successful restaurant brand in the UK catering industry and emphasises many of the core aspects and variables according to the nature of the establishment and customer dem ... celý popis

1669


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Brand Development for Bangladeshi Restaurant Brand

Nákupem získáte 167 bodů

Anotace knihy

This report examined many of the key factors to becoming a successful restaurant brand in the UK catering industry and emphasises many of the core aspects and variables according to the nature of the establishment and customer demand. This research aims to analyse the importance of brand and brand values, awareness, loyalties, and concept of brand development for Bangladeshi business to enhance their performance to reach their short and long term objectives. The author also has produced a report that consists of the critical evaluation of findings based on Bangladeshi restaurants and proposed a recommendation to meet the research objectives to enhance the UK's Bangladeshi restaurant business development process.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v němčině Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Management

1669

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: