Brand Culture / Nejlevnější knihy
Brand Culture

Kód: 01284616

Brand Culture

Autor Jonathan Schroeder

Shows that neither managers nor consumers completely control branding processes. This book places brands within the context of culture, and investigates these complex foundations. It covers: the role of consumption; brand manageme ... celý popis

1813


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Brand Culture

Nákupem získáte 181 bodů

Anotace knihy

Shows that neither managers nor consumers completely control branding processes. This book places brands within the context of culture, and investigates these complex foundations. It covers: the role of consumption; brand management; and others. It is aimed at those interested in brands, consumers and the cultural landscape that surrounds them.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies

1813

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: