Brand Audit / Nejlevnější knihy
Brand Audit

Kód: 01673125

Brand Audit

Autor Xinwen (Fina) Xu

Research Paper from the year 2011 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, printed single-sided, grade: A, University of Florida, language: English, abstract: TheGatoradeBrandisadominatingforceinth ... celý popis

434


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Brand Audit

Nákupem získáte 43 bodů

Anotace knihy

Research Paper from the year 2011 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, printed single-sided, grade: A, University of Florida, language: English, abstract: TheGatoradeBrandisadominatingforceinthesportsdrinkindustry.Throughoutthepastfortyyears,thiscompanyhadcreatedasustainablecompetitiveadvantagebydevelopingtheirmarketingmixwhichincludeproductstrategy,pricingstrategy,promotionalmix,anddistributionstrategy.ThisbrandauditaimstoanalyzeGatorade smarketingmix,andexaminehowitvarieswhenittargetsonmulticulturalconsumers.Orinotherwords,howitsmarketingstrategyvarieswhenitappliestoaninternationalmarket.ExecutiveSummaryGatoradeisanextremelypopularsportsdrinkbrandandhasoutstandingbrandawarenessandloyalty.Itmarketsitsuniqueproductsmainlytopre- -adultgroupwhoagesfrom13to24.AswhatJohnSicher,theeditorofBeverageDigest,said, thepre- -adultyearsarethecuttingedgeofwherethosesportsdrinkbrandsarecompeting .Thisisatoughmarketforanycompanytocommunicatewith,sincetheyouthpeoplenowadaysprefertoavoidtraditionalmediaoutlets.Inordertoovercomethisobstacle,Gatoradetendstobenotonlyasportsdrinkdistributorbutalsoa lifestylecompany ,promotinganactiveandself- -improvementlifestyle.Inordertoreachitstargetmarket,Gatoradeadoptsaverycompetitivemarketingmixtogetitsproductssold.Firstofall,Gatoradespendslotsofmoneyontheproductinnovationanddevelopment.Secondly,itslow- -pricingstrategymakestheproductsmorewelcomedbytheconsumers.Thirdly,byusingitsparentcompany PepsiCo sdistributionsystem,Gatoradecangetitsproductssoldinthesupermarkets,liquorstores,departmentstores,andsoon.Besides,Gatorade spromotionalmixwhichincludesadvertising,publicrelationplanning,salespromotionandsponsorship,andpersonalselling,alsocontributemuchtoitsdominating80%marketshareinthewholeindustry. [...]

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies

434

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: