Brand Advertising: How to Create Work that Connects with Customers Every Time / Nejlevnější knihy
Brand Advertising: How to Create Work that Connects with Customers Every Time

Kód: 25276637

Brand Advertising: How to Create Work that Connects with Customers Every Time

Autor Bruce Goldman, Stephen Hawley Martin

To be effective, marketing communications must do more than simply get attention. It must create a bond between the customer and the product. The goal is to create, as Martin Agency founder David Martin used to say, "An expectatio ... celý popis

301


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Brand Advertising: How to Create Work that Connects with Customers Every Time

Nákupem získáte 30 bodů

Anotace knihy

To be effective, marketing communications must do more than simply get attention. It must create a bond between the customer and the product. The goal is to create, as Martin Agency founder David Martin used to say, "An expectation of performance," a phras

Parametry knihy

301

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: