Benchmarking: A Signpost to Excellence in Quality and Productivity + Workbook / Nejlevnější knihy
Benchmarking: A Signpost to Excellence in Quality and Productivity + Workbook

Kód: 04894887

Benchmarking: A Signpost to Excellence in Quality and Productivity + Workbook

Autor Bengt Karlof, Svante Ostblom

In the industrialized world, it is widely accepted that a free market leads to greater efficiency in terms of productivity and cost. But how can competition be introduced into situations where for example alternative suppliers can ... celý popis

5486

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Benchmarking: A Signpost to Excellence in Quality and Productivity + Workbook

Nákupem získáte 549 bodů

Anotace knihy

In the industrialized world, it is widely accepted that a free market leads to greater efficiency in terms of productivity and cost. But how can competition be introduced into situations where for example alternative suppliers cannot be used? Benchmarking provides an effective substitute for competition. Benchmarking is a continuous, systematic process for comparing your own efficiency in terms of productivity, quality and practices with those companies and organizations that represent excellence. It has been demonstrated to have a profound effect in numerous situations where conditions of a 'planned economya exist. Benchmarking: A Signpost to Excellence in Quality and Productivity explains the concept of efficiency and how benchmarking can be utilized to improve performance. The authors identify three categories of benchmarking: Internal: between units of an organization External: between competitors Functional: equivalent operations in different organizations To set up your own project, the book provides a step--by--step guide through the following essential stages: Deciding what to benchmark Identifying benchmarking partners Gathering and analyzing information Implementing for effect This is a must have book for any organization embarking on the Benchmarking process.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business strategy

5486

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: