Augmented Learning / Nejlevnější knihy
Augmented Learning

Kód: 04560985

Augmented Learning

Autor Eric Klopfer

New technology has brought with it new tools for learning, and research has shown that the educational potential of video games resonates with scholars, teachers, and students alike. In Augmented Learning, Eric Klopfer describes t ... celý popis

351

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Augmented Learning

Nákupem získáte 35 bodů

Anotace knihy

New technology has brought with it new tools for learning, and research has shown that the educational potential of video games resonates with scholars, teachers, and students alike. In Augmented Learning, Eric Klopfer describes the largely untapped potential of mobile learning games--games played on such handheld devices as cell phones, Game Boys, and Sony PSPs--to make a substantial impact on learning. Examining mobile games from both educational and gaming perspectives, Klopfer argues that the strengths of the mobile platform--its portability, context sensitivity, connectivity, and ubiquity--make it ideal for learning games in elementary, secondary, university, and lifelong education. Klopfer begins by exploring the past and present of education, educational technology, "edutainment," and mobile games, and then offers a series of case studies of mobile educational games that have been developed and implemented in recent years. These games--either participatory (which require interaction with other players) or augmented reality (which augment the real world with virtual information)--can be produced at lower cost than PC or full-size console games. They use social dynamics and real-world context to enhance game play, they can be integrated into the natural flow of instruction more easily than their big-screen counterparts, and they can create compelling educational and engaging environments for learners. They are especially well-suited for helping learners at every level develop twenty-first century skills--including the ability to tackle complex problems and acquire information in "just-in-time" fashion. All of this, Klopfer argues, puts mobile learning games in a unique and powerful position within educational technology. Eric Klopfer is Associate Professor of Education at MIT, Director of MIT's Scheller Teacher Education Program (TEP), with a joint appointment at the MIT Media Lab. [title from author 7/25/07]

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Education Educational strategies & policy

351

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: