Attack of the Customers: Why Critics Assault Brands Online and How To Avoid Becoming a Victim / Nejlevnější knihy
Attack of the Customers: Why Critics Assault Brands Online and How To Avoid Becoming a Victim

Kód: 17098943

Attack of the Customers: Why Critics Assault Brands Online and How To Avoid Becoming a Victim

Autor Paul Gillin, Greg Gianforte

Customers don't suffer in silence anymore. Today they make their gripes public on the branded websites of the very businesses they attack. Online customer attacks have struck some of America's biggest brands, and the volume and sc ... celý popis

407


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Attack of the Customers: Why Critics Assault Brands Online and How To Avoid Becoming a Victim

Nákupem získáte 41 bodů

Anotace knihy

Customers don't suffer in silence anymore. Today they make their gripes public on the branded websites of the very businesses they attack. Online customer attacks have struck some of America's biggest brands, and the volume and scope is growing dramaticall

Parametry knihy

407

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: