Atención al cliente / Nejlevnější knihy
Atención al cliente

Kód: 13036416

Atención al cliente

Autor Antonio Blanco Prieto

Ofrecer un servicio personalizado y capaz de superar las expectativasde los usuarios es una de las principales responsabilidades de lostrabajadores en contacto directo con los clientes. Este hecho noslleva a la reflexión sobre el ... celý popis

736

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Atención al cliente

Nákupem získáte 74 bodů

Anotace knihy

Ofrecer un servicio personalizado y capaz de superar las expectativasde los usuarios es una de las principales responsabilidades de lostrabajadores en contacto directo con los clientes. Este hecho noslleva a la reflexión sobre el contenido y la función de la atención al cliente y los procesos de interacción social implicados enella.Siguiendo este concepto, en el libro se exponen los fundamentosde la atención al cliente y la psicología del consumidor, se analizanlos tipos y las diferentes variables implicadas en las relaciones conel mismo, y se ofrecen pautas para desarrollar las habilidadessociales implicadas en el tratamiento de dudas, objeciones, quejas oreclamaciones. Todo ello desde unos principios y planteamientosbásicos destinados a la adaptación y aplicación a la experienciahabitual de empresas y profesionales de la venta y del servicio alcliente.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy ve španělštině Economia y empresa

736

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: