Assessing Service Quality / Nejlevnější knihy
Assessing Service Quality

Kód: 09406020

Assessing Service Quality

Autor Peter Hernon

This extensively revised and updated edition of Assessing Service Quality explores even further the ways technology influences both the experiences of library customers and the ways libraries themselves can assess those experience ... celý popis

2624


Očekávaný dotisk
Termín neznámý

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Assessing Service Quality

Nákupem získáte 262 bodů

Anotace knihy

This extensively revised and updated edition of Assessing Service Quality explores even further the ways technology influences both the experiences of library customers and the ways libraries themselves can assess those experiences.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Library & information sciences

2624

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: