Asian Competitors: Marketing For Competitiveness In The Age Of Digital Consumers / Nejlevnější knihy
Asian Competitors: Marketing For Competitiveness In The Age Of Digital Consumers

Kód: 20565905

Asian Competitors: Marketing For Competitiveness In The Age Of Digital Consumers

Autor Kotler, Philip (Northwestern Univ, Usa), Kartajaya, Hermanwan (Markplus Inc, Indonesia), Hooi, Den Huan (Ntu, S'pore)

Today's dynamic and uncertain environment has contributed to the changing nature of markets. In order for companies to keep up, they will need to embark on new wave marketing to ride the wave of opportunities provided by the chang ... celý popis

901


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Asian Competitors: Marketing For Competitiveness In The Age Of Digital Consumers

Nákupem získáte 90 bodů

Anotace knihy

Today's dynamic and uncertain environment has contributed to the changing nature of markets. In order for companies to keep up, they will need to embark on new wave marketing to ride the wave of opportunities provided by the changes in the environment, such as the digital revolution.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

901

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: