Art of Social Selling: Finding and Engaging Customers on Twitter, Facebook, LinkedIn, and Other Social Networks / Nejlevnější knihy
Art of Social Selling: Finding and Engaging Customers on Twitter, Facebook, LinkedIn, and Other Social Networks

Kód: 02171260

Art of Social Selling: Finding and Engaging Customers on Twitter, Facebook, LinkedIn, and Other Social Networks

Autor Belew Shannon

Social media platforms such as Facebook, Twitter, LinkedIn, and Pinterest are changing the way consumers make purchasing decisions . . . and tapping into these online communities has become a necessary part of any integrated sales ... celý popis

581


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Art of Social Selling: Finding and Engaging Customers on Twitter, Facebook, LinkedIn, and Other Social Networks

Nákupem získáte 58 bodů

Anotace knihy

Social media platforms such as Facebook, Twitter, LinkedIn, and Pinterest are changing the way consumers make purchasing decisions . . . and tapping into these online communities has become a necessary part of any integrated sales strategy. Citing enlightening research and real-world examples, this smart, practical guide presents readers with a detailed methodology for growing sales and expanding their customer base using social media. Readers will learn how to: §- Use content and conversations to build online relationships that transition to sales §- Execute realistic sales strategies for each of the major social media platforms §- Spot social media trends that may influence future buying behaviors §- Sell online in B2B and B2C environments §- Turn social shares (likes, favorites, +1s) into social sales §- Set tangible goals §- Use online tools and analytics to track social influencers and identify relevant conversations as they are happening § Complete with a chapter dedicated to capturing mobile sales - a segment poised to explode as the adoption of smartphones and tablets grows - The Art of Social Selling is essential reading for every sales professional. §

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management E-commerce: business aspects

581

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: